Kevin i nordens största köpcentrum

Ja, man kan ju säga Täby Centrum också, för det är ju det de heter :p
Han var alltså där igår, och stället ligger i stockholm, så jag var alltså också där igår :) Det var världspremiär för hans nya album också. Så dom spelade hela albumet i bakgrunden i början, GUD vilka bra låtar! :) kevin har skrivit två av dem själv. Varav en av dem är min absoluta favorit "Paint it Black" tror jag den hette. hehe, jag har bara ägt skivan i typ 19 timmar, jag är inte riktigt haj på namnen ännu. Men nu vill jag berätta om vad som hände! =D

Jag, Annika, Lena och Mikkiz kommer dit en timme innan det börjar och tror att det kommer vara fullpackat, eeehm, vi hamnade längst fram. En ganska stor besvikelse faktiskt. Men man får tänka på att det var en onsdagkväll. Annika och jag stod o dansade tryckare till en av de lugnare låtarna som spelades i högtalarna när vi märker att en tjej står och filmar oss. Men vi fortsatte dansa i alla fall :) Sen kommer tjejen fram till oss och frågar 'if we speak english'
-yeah
-okej, well, take this microphone and tell me something about kevin
ja, där tog det stopp. Hur ska man beskriva Kevin lixom? MED ORD! Annika trycker i alla fall ur sig att 'he has a great voice and he is our star!' haha vilket jag följer upp med 'is he a scar?' HAHAHA jaja, sen skulle vi säga något om malta. Och vad säger man där? vad VET man om Malta? Kevin kommer därifrån ... typ. Hahah, men Annika lyckades få fram 'it´s warm' och jag var smart och bara 'it´s an ireland'. Jag tror hon blev besviken :/ HAHA. Så bad hon oss sjunga en av hans låtar, så det blev With Every Bit of Me, och jag som inte ens kan sjunga :s och detta ska då bli en 2 timmar lång dokumentär som ska sändas på Malta :p 

Men nu till Kevin. När han började så sjöng han först en av de nya låtarna, memorerade inte vilken det var :S Men sen blev det With Every Bit of Me i alla fall och Kevin springer ner och bär upp en liten tjej på scenen, vad kan hon ha varit, 8 kanske, max. SUPERSÖT. Han sjöng hela låten åt henne. Stog på knä och släppte inte ögonkontakten. Och så ställde han sig upp och snurrade runt henne. Sen ner igen och sjöng. Och hela publiken var typ tårögda SÅ GULLIGT!!! Sen Street Light och lite allsång =)
Det första man får höra på signeringen är "Jag har saknat er JÄTTE mycket IGEN!" Och då kramade jag om honom! För jag kan inte förstå hur han kan vara så gullig. Och sen pratade vi lite. Jag sa att jag tyckte att det var sjukt gulligt när han plockade upp den lilla tjejen. Och han sa att han älskar barn. De är det gulligaste han vet. Så hälsade jag från Emilia och Linnéa som inte hade fått komma. Och så hälsade han tillbaka och såg väldigt mycket fram emot att träffa dem på söndag. Sen frågade han mig om jag också skulle komma då. När han fick reda på att det inte riktigt var säkert att jag fick än så sa han 'om du inte får så ringer jag hem till dig och pratar med dina föräldrar så att du får komma'. ÄR HAN GULLIGAST ELLER?? Sen Såg han Annika, som han inte träffat sen i November, och det första han säger är 'GUD! jag kommer ihåg när du gav mig de där kakorna. Jag åt upp en, sen la jag de andra i fickan och sen så råkade jag gå in i ett bord och bara 'NEJ MINA KAKOR!!' haha. Så kom han ihåg hur goda pralinerna var som jag gav honom. OCH DET ÄR SJUKT LÄNGESEN! jaja. Vi gick ner framför scenen och plockade ihop våra saker när Annika började gråta. Hon var sjukt rörd över att han hade kommit ihåg henne. Så står vi och tröstar och kramar om henne. Och maltesiska tjejen med kameran börjar filma allt ihop. Och helt plötsligt hör jag ett 'DUNS!' bredvid mig och när jag vänder mig om så typ dränker jag ansiktet i Kevins hår. Så står han där och kramar om Annika i typ en halvminut och sen ler han det sötaste leendet ever, så går han tillbaka till signeringen. Och tårarna på henne sprutar mer än någonsin<3 Och ja, det finns på film. Maltesisk. Sen var vi påväg att gå, han ropade hej då och gjorde en konstig vinkning. Så säger Thomas i högtalaren att NU börjar singeln säljas, och det är nästan inga folk kvar ens, det var väl onödigt? Så vi gick tillbaka och jag köpte 3 singlar till mig, lena och mikkiz. För annika hade pengar. Och sen gömmer vi oss bakom tjejerna framför oss hela vägen upp till signeringen. Fick ganska många blickar. Men jag LOVAR att Kevin inte såg oss. Men helt plötsligt får Annika Brolles låt på hjärnan, ni vet denhär 'Det är Hon'. Och Mikkiz viskar lite för högt) 'håll käften annika! :o' och så var man busted xP För hans huvud FLÖG upp och han bara 'VAA?? jag HÖRDE det där! eller nej! jag hörde ingenting, jag hörde iiingeeentiiinggg' HAHAH. Smidigt av oss :p Sen blev det en kram och lite så. Och han snackade på maltesiska med den där tjejen och vi stog som frågetecken xP hahah, han sa säkert massa taskigt om oss *host*. Och sen skrev han 'Puss och Kram till Barret" på min singel. Så när han skulle krama mig hej då så bara 'hej då Barret! Hoppas att vi ses på söndag<3'

HAN ÄR DET FINASTE SOM FINNS!!!<3<3

och ja, jag typ skakade en massa när jag tog kortet. Jag vet inte varför, men mitt ansikte tycker om att bli rött nära honom. Och min kropp gillar att skaka nära honom.. Så jag har konstigt ansiktsuttryck, men jag kämpade emot ryckningarna :o Står och lutar mig mot hans hals :)<3 HAHA

Kommentarer
Postat av: Mikaela

fin bild :)



jag är också ett Kevin fan hehe :)

2009-03-06 @ 13:35:24
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Sv: Jag känner igen mig hehe, jag skakade som ett asplöv när jag stod framför honom när han signerade sen tog han ett kort på oss :)



Jag hittade bloggen där ni kommenterat på en annans blogg (minns inte vilken ) :)

2009-03-06 @ 18:23:20
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: sandra

Haha. Jaha tack :)

Du kan typ allt om alla idoler då da :P?

2009-03-08 @ 18:42:15
URL: http://musicismydrog.blogg.se/
Postat av: to be anonym

ÄSKSKAR också idol 2008!

2009-03-09 @ 16:24:50
Postat av: Sara.S

What?? Kevin i Täby och jag missar det! :(

Fan också.. :P

Hans nya cd e ju Grym! :D

2009-03-10 @ 15:20:52
URL: http://saraliksom.blogg.se/
Postat av: Marina

Sv: oboy/varm choklad gör susen i magen! :D

2009-03-12 @ 20:16:57
URL: http://ironic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0