This is me!

Okej, visst är jag beroende av idol! Men inte bara! Jag har blivit fullkomligt kär i filmen "Camp Rock" och deras låtar! Jag kan verkligen inte låta bli att älska den! Jag kan knappast vara den enda som verkligen älskar den? Eller?

Jag och Emilia har också kommit fram till att vi inte bara ska skriva om idol i denna bloggen. Även fast det nu lär bli det mesta som vi skriver om. Men eftersom vi sa att det inte behöver vara så då tänkte jag skriva ett inlägg om just Camp Rock. För jag kan inte riktigt låta bli.

Handlingen är helt klockren rakt igenom och man sitter med ett fånigt flin under ungefär hela filmen, eller med tårar i ögonen när saker går fel. Men som sagt, man har ett fånigt leende under ungefär hela filmen för det är så otroligt fina scener med, och jag älskar jonas brothers, shane dvs. Shane i filmrollen alltså. Shane och Mitchie, går det att tro att dom inte varit tsm på riktigt? Hur kan man ens spela en roll så bra och göra rollerna till något helt fantastiskt och underbart och hur kan man göra scener som får folk att tro att allting verkligen är på riktigt, att kärleken mellan dom verkligen är helt sann, när dom inte ens varit tillsammans i verkligheten? Svårt att intala sig det. Shit. Filmen är så fin att jag blir nästan som tokig bara jag tänker på den.

Sitter just nu och kollar lite på filmen dessutom, men lyssnar mest. På den sista scenen till mest del, när dom börjar sjunga tillsammans, när Shane får reda på att det är Mitchie som han hela sommaren umgås med i princip utan att veta att det är hon han hela tiden letar efter. Ska kanske inte avslöja för mkt för er som inte har sätt den. MEN SE DEN! För fasen! Ni kommer nog bli helt kära ni med.

Nu tänkte jag visa upp bilder, på Shane och Mitchie, bilder i från filmen. Man älskar filmen bara man ser på bilderna. Eller är det inte sant? Haha :D

Btw, ni som har sätt filmen, vad tycker ni om den? :)






Är dom inte UNDERBARA? :D <3
/ Linnea


Kommentarer
Postat av: emilia

men åååh! vrf så fina bilder från alla filmer? varför kan inte jag få leva i en sånn lycklig film nån gång?:'/ de skulle inte vara fel^^ se vad söta dom är!

2009-02-02 @ 14:34:51
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskar den filmen<3

allt med den är så bra...jag kan inte fatta det, går och sjunger på this is me hela tiden <3



Säger bara en sak: Jonas Brothers<3

2009-02-02 @ 23:34:17
Postat av: Josefine

JONAS BROTHERS! :D

2009-02-07 @ 22:44:11
URL: http://jossiis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0