These words

Det har gått kanske 2 månader sedan idol finalens slut. Och är jag mindre galen i idol för det? Skulle inte tro det. Jag tror seriöst aldrig att jag tyckt om någon svensk artist så mycket som jag tycker om Alice Svensson. Jag tror aldrig jag vart med om en underbarare artist någonsin än Alice och ja Alice du har nog ingen aning om hur mycket du faktiskt betyder för mig! Du är 17 år, och har redan en röst som ingen annan. Du har redan en sånn fantastisk röst som så många bara älskar, du kom ju trots allt tvåa i idol. Du är så galet duktig på det du gör, på att sjunga.

Tack Alice, för att du har förgyllt mitt liv så pass mycket som du har gjort. Och för att du fortfarande förgyller mitt liv. Jag uppskattar musik så otroligt mycket, och det är en konst att kunna sjunga till folks hjärtan. Det är en konst att kunna beröra människor med sin röst, och det är något du gör, alltid. Och jag ser upp till dig så mycket så det knappt finns att mäta. Att du dessutom är en sånn underbar person, och att du har en sånn underbar personlighet, det är något som bara gör dig ännu bättre än du va redan på audition.

Jag tror aldrig att jag har saknat någon "idol" eller någon artist så mycket som dig. För allting du har gjort. För alla de dagar som du har gjort till några av de bästa i mitt liv. Någonsin. Du är bara så otrolig, så fantastisk, och du är min största idol och jag saknar dig till tusen, miljoner, miljarder. Jag helt enkelt älskar dig. För att du är en sånn fantastisk person. I love yoou! <3


Yes. Detta inlägg blev lite som till Alice. Kände för att skriva om henne och hur mycket hon betyder. Vilket ni förmodligen aldrig kommer förstå. Men vad tycker ni om Alice? Man borde ju bara älska henne ! <3


Alice - These words


Kommentarer
Postat av: emilia

Klart att man älskar henne! <3 hon är ju underbar!:)

2009-02-05 @ 13:35:47
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: barret

linnea, du skriver "det är konst att kunna beröra folk med sång".., veet du hur underbart DU sjunger då, hur mkt gåshud jag får av att lyssna på DIG sjunga<3

these words är bästa låten FÖRALLTID!!<3<3

2009-02-05 @ 19:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0