street lights



INGEN HAR MISSAT ATT STREET LIGHT SLÄPPTES IDAG VA?
-jo, jag! =(
Eller, på sätt och vis. Den SKA släppas idag. Så jag drog till Åhléns City efter skolan. För finns den någon stanns så finns den DÄR lixom.. Och efter att ha gått igenom hela skiv-avdelningen flera gånger om i en halvtimme så gav jag upp och tog tåget hem .. =( helt värdelöst! För herregud vad jag sett fram emot idag. Men imorgon ska jag kolla lite nogrannare. I lite fler butiker och sånnt. För den finns ju. Enligt hemsidan så ska den finnas idag. Så jaa, jag hoppas att ni har köpt den i alla fall =)
Lite otur .. men endå =(


Ingen har väl heller missat affishen på Kevin i nya numret av FRIDA (nummer 4). Står några rader också om att FRIDA spår att Kevin kommer bli större än alla gamla idoler som Ola, Måns, Agnes, Amanda etc. Även om han kom på första plats. Ska jag vara ärlig ... så tror jag nog det också. Eller lika populär som dom. Något sånt i alla fall. Mest pga hans personlighet.. =)<3



Idag rensade jag en massa bilder på min dator och hittade dessa 2. GUD vad man kan sakna hösten 08 alltså!<3




Kommentarer
Postat av: Vonne

Hej!

Jag fick se i nyheterna på Kevins hemsida att Nina skrev att Street Lights inte kommer förrän på måndag så det var inte underligt att du inte hittade den. Sorry.

2009-02-18 @ 18:40:04
URL: http://vonneprat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0