Ny bloggare!

Äntligen har jag kommit igång. Har haft skrivkramp ett tag nu och det har varit lite svårt att skriva. Men nu jädrans så blir det full rulle!

Jag ska berätta om första gången jag träffade dessa fantastiska människor i IDOL 2008:

Jag och Mikkiz hade bestämt oss för att mötas i slussen. Vi klev av tunnelbanan och började vår vandring. Vår slutdestination var okänd. Jag kan säga att det tog oss 3 timmar innan vi hittade rätt.

Vi stod och snackade och peppade oss själva med att lyssna på lite låtar av Robin B som jag hade köpt dagarna innan. Vi stod och snackade och plötsligt, ser jag att runt hörnet kliver inga mer än Robin, Alice och Anna förbi. Tyvär hade vi bara ögonen för Robin då och märkte inte Anna förns de hade gått förbi.

Vi började snacka med Robin men han kunde inte mycket säga, för de hade brottom, de skulle iväg på en filmpremiär, så de var tvungna att kila vidare ganska snabbt.

Men en underbar dag vart det i allafall, vad vi inte visste då var att Idolresan bara hade börjat...

//Leeniz


Första träffen med Robin B


Kommentarer
Postat av: Linnea Gröning

Jo inte visste man första träffen att idolresan bara hade börjat? ;O Åh du fick träffa Alice då! Och Anna! Älskade Alice och Anna och Robin <3

2009-02-03 @ 07:35:52
URL: http://tobeidolfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0