MONIKA HAR ÄNTLIGEN SATT SIG NER FÖR ATT SKRIVA :-)

Okej, nu hade jag bara snabbt tänkt skriva lite om min historia från Eskilstuna den 4e Januari och om Valbo (Gävle) den 24e Januari. Eller, snabbt kanske det inte blir?

E-tuna 4/1-09
Jag åkte dit med Emilia och Mikkiz. På stationen mötte vi Malle och sen bar det av till Tuna Park, som är ett köpcentrum i Eskilstuna. Emilia skulle träffa någon kompis där. Och hur skulle jag då kunna veta att den personen som vi träffade var LINNÉA. Och att hon är en person som förändrat mitt liv helt och hållet, 110% poitivt..<3
Sen kom Robin (som vi gärna kallar för Beng). Han sjöng bara Mercy, medans Alice och Kevin sjöng 2 låtar var :-)
Innan Kevin skulle gå upp på scenen så fick han syn på oss och blinkade med ena ögat. Vi blev helt lyriska och fattade inte att han hade gjort det! Kevin visste om att vi skulle dit, så han var ju inte förvånad över att se oss. Men glad var han :) Han sa som han alltid gör "det är så kul att se er :-)".. ASSÅ DEN MANNEN GÖR MIG LYCKLIG!!<3 jag kan nästan börja gråta när jag tänker tillbaka på den dagen. Under signeringen så pratade vi med varandra via Rasmus (han som presenterade dem). Vi pratade i micken, och sen fick Kevin den så han kunde svara.
Jag hade inga pengar till signering så jag fick stå och kolla på när de gick in. Sen började det närma sig avslut på deras gig, okej, det hade gått säkert 3 timmar, men jag orkar inte skriva varenda detalj :p Jaja, dom körde ett extranummre alla 3, och Robin satsade på lite dansmoves. Så fanns det studsmattor bredvid scenen, så när de skulle gå så gick Robin upp på en av studsmattorna (ja, de stog inomhus, det var typ bungyjump som man kunde betala så man fick hoppa) och gjorde en volt. Riktigt coolt var det :)
Så när de skulle gå passerade dem oss. Och jag frågade Kevin efter en kram eftersom att jag inte hade kommit in på signeringen. Då kramar han om mig OCH PUSSAR MIG PÅ KINDEN!! tårarna visste inga gränser! Nu, 1 månad minus 2 dagar, senare, så kan jag fortfarande inte förstå att det faktiskt hände. Jag kunde typ inte stå upp, tårarna suddade igen mina ögon så jag såg inte mycket. Hörde bara Linnéa gråta i Emilias famn bredvid mig (jag var i Mikkiz famn). Alice hade nämligen pussat henne hej då också. DEN LYCKAN GÅR INTE ATT BESKRIVA..!! <3<3<3<3
På tåget påväg hem kunde vi inte fatta att det skulle bli våran sista gång att se dem. Vi VILLE inte fatta det. Så vi bestämde att vi skulle åka upp till Valbo, och så blev det.

Valbo 24/1-09
Okej, den dagen är också helt obeskrivlig. Vi fick inte särskilt bra platser, vi hamnade på hörnet. Men dom fick syn på oss ändå. Robin sjöng 2 lugna låtar sittandes med gittaren i handen.
Hände inte så mycket på giget förutom att en tjej bredvid oss nästan svimmade.
Sen blev det signering och vi stod där de öppnade så jag blev, mer eller mindre, inputtad när jag knappt var beredd, och kom in som 5a på signeringen. Kevin såg glad ut och kramade om mig :)<3 sen när han fick reda på att jag fyllde år (16) 2 dagar senare så sa han grattis, sen kollade han in i mina ögon OCH SJÖNG "HAPPY BIRTHDAY" TILL MIG. Jag kan inte beskriva mina känslor för honom. Och nej, jag är inte KÄR i honom. Han och Sofia är bland det gulligaste som finns..! Men han är en så underbar person och utstrålar sån glädje... OCH JAAA..<3<3

Kevin är LYCKA<3

Vilken låt tycker ni att Kevin gjorde bäst under Idol-tiden?
själv så tycker jag "If Tomorrow Never Comes" som han sjöng till Sofia under kärlekstemat <3


Valbo:

Kommentarer
Postat av: Linnea Gröning

Åååh! E-tuna och Valbo! Shiet, vilka minnen <3 Helt underbara! Min favorit med honom är nog "Livin on a prayer" och "If tomorrow never comes" :)

2009-02-02 @ 21:20:04
URL: http://tobeidolfreak.blogg.se/
Postat av: mikkiz

ååååååååååååååååh ääälska dom dagarna!!<333

2009-02-03 @ 21:54:16
Postat av: bambam

jag håller med om att han gjorde if tomorrow never comes bäst <333 :D

2009-02-04 @ 22:11:01
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0