Magic 9 !

Yes. Linnea som skriver. Och så som sagt. Magic 9! Förra lördagen var det nionde gången jag träffade Alice men trots det så har jag aldrig skakat så mycket i mitt liv och aldrig blivit så knäsvag av att träffa någon som jag vart just i Valbo förra veckan! Jag vet inte varför exakt faktiskt. Just den dagen var jag antagligen ännu galnare i Alice än jag vart innan. Kanske efter det som hände i E-tuna 4 Januari, som gjorde att jag vart nervös för hur Valbo skulle bli.

Det var svårt att tro att något kunde toppa E-tuna måste jag säga. Men det var nog minst lika bra.

I helgen har jag vart med Emilia, Monika, Malin, Malle, Mikaela, Annika och Monika, riktigt trevligt var det! Älskar verkligen dom tjejerna! <3 Och en massaaa idol snack vart det! Vi alla som var där är trots allt si så där beroende av idol. Mer eller mindre då. Vi var hos Monika (Barret) för att fira för hon fyllde år i måndags, 26 Januari! Och hon fick inte heller ett litet grattis, ah, det grattis av Kevin hon fick var hon verkligen värd ! :)

Idag köpte jag dessutom idolkalendern ! :D Jag vart som i ett desperat behov av att köpa den efter att fått veta att den månaden jag fyller år så är det ALICE PÅ BILDEN! Jag vart verkligen RIKTIGT glad! Puss puss Alice! <3 Måste lägga till. Jag saknar Alice något otroligt mycket så jag knappt vet vad jag ska ta mig till! Det blir nog till att lägga in lite inlägg med saker som har hänt osv. Men är inte på humör för att skriva om det nu. Saknaden är för stor och jag är trött och grinig. Men lyckades med ett inte så otrevligt inlägg iaf i guess, haha! ;) PUSS PÅ ALICE <3


Hur är det med er? :)
Ni har väll inte fått nog av idol 2008 än?
Och vem är eran favorit, eller vilka är era favoriter? :D



Se på bilden? Dom är så mycket kärlek ! <3


/ Linnea

Kommentarer
Postat av: Kiet

Alice är kärlek <3

2009-02-01 @ 21:44:32
URL: http://kietle.devote.se
Postat av: bambam

Kevin och Beng är söta och bra och så men alice är så jävlarns fräään :) <3 Dem 3 är mina favvisar <33

2009-02-01 @ 21:46:12
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Jennifer

jo tack de e bra! nejnej, jag har inte fått nog utav idol 2008.. Robin är min favorit<3 Sen Alice(:

2009-02-01 @ 21:46:37
Postat av: barret

TACK linnéa :D och tack för att ni kom o firade mig :)

vem KAN få nog av idol 2008?? Kevin, Alice & Beng är UNDERBARA!! även Ericsson om jag får säga det själv :D

2009-02-02 @ 20:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0