lite om Kfem :)

Den 2 januari var Robin, Alice & Kevin på min hemmaplan, dom var nämligen på K:fem (typ galleria) i Vällingby :) nu är det så att det egentligen inté finns så mycket att berätta, haha :) idolerna sjöng och signerade. Maria var som helt vanligt helt hysterisk, men som alltid på ett väldigt gulligt sätt :)

här kommer lite videosar och lite bilder (bilderna är suddiga för att jag skakar så mkt)

folket i K:fem, jag och maria är som vanligt allmänt cp, haha vi ropar på monika i slutet


Robin - Mercy
 
robin forts. Mercy, min syster ringde så det avbröts -.-
 



/malinnh.webblogg.se

Kommentarer
Postat av: monika

ååh, sötig bild på Kev :D

hahaha, det var så roligt när beng gjorde slängkyss, så såg man er typ dö ;p<3

HAHAHAHA, fett kul när ni skriker på mig oxå ^^ xD

2009-02-12 @ 09:43:56
Postat av: Linnea Gröning

Alice älskling <3

2009-02-12 @ 11:10:58
URL: http://tobeidolfreak.blogg.se/
Postat av: Emma

åh fina bilder :D



sv ; Tack!

2009-02-12 @ 14:59:45
URL: http://emmaaoi.blogg.se/
Postat av: Aj

jag var der ochså der det var den basta dag i mitt liv

jag fikk en puss av robin:)

han och kevin var jatte søt:P

2009-02-14 @ 23:09:14
Postat av: mariafiapiafjärtstjärtlisa

typ bästa dagen i mitt liv

eller nej när vi träffa han första gången var den bästa

fyfan, känslan i min kropp av hans blick å slängpyss har jag kvar sen första gången.. 3 december!!!!!! <3

2009-02-22 @ 23:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0