Jag behöver ett långt lov !!

Nu är mitt liv över. Eller ja i princip, det är ju cirka 2 timmar av detta dygnet. Och imorrn brakar helvetet loss känns det som. Jag vill verkligen inte tillbaka till skolan. Jag behöver som sagt ett lååångt lov då jag bara kan få umgås med massa vänner och få träffa Alice, Kevin och alla de underbara idolerna igen.

Men det finns iaf en god nyhet med morgondagen. Det är att Kevins singel släpps då! Jag ser så mycket fram emot hans nya singel och hans nya album, och framför allt så ser jag så mycket fram emot hans turne!

Och föresten, måste bara nämna. Som Monika nämde tidigare. För några dagar sedan så fyllde nämligen Sofia år, flickvännen till den helt bedårande Kevin Borg. Och håller ni inte med mig när jag säger, är inte Sofia och Kevin världens absolut finaste par? Det tycker iaf jag. Och som sagt, grattis i efterskott söta Sofia (:

Så, nu är sportlovet över. Och jag var i Fjätervålen som de flesta av er kanske vet. Det var helt underbart, jag älskar snö, jag älskar vinter och fjällen. Söndagen var helt underbar, helt klarblå himmel, klar sikt och jätte fina snötäckta backar. Jag längtar tillbaka redan. Men just nu känns det som lockar mest är ett låångt lov, sommarlovet, att få umgås med massvis av vänner och få vara en massa i sthlm och träffa underbart folk! Och konserter! <3


Ska ni köpa Kevins singel imorgon då?
Och vad har ni gjort på sportlovet ni som har haft lovet? (:
Och vad ska ni som har sportlovet framför er göra? :D



Haha sista bilden, alla på bilden ser helt obekväma ut. Haha. Men den är skoj!
Fjätervålen 09 <3

/ Linnea


Kommentarer
Postat av: Leeniz

Håller med Sofia och Kevin är världens sötaste par. Gulligare får man leta efter.

Hoppas man har sådan tur att man hittar en sådan kärlek, som de två har, själv nån dag. <3

2009-02-24 @ 13:24:52
URL: http://leeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0