Fighter

2 veckor och ungefär 2 dagar, var det sedan jag, Emilia, Monika osv var i Valbo och såg/träffade Alice, Kevin och Robin. Och min saknad blir inte direkt mindre. Alldeles för länge sen. Och jag vet inte heller vad jag ska se fram emot, eftersom jag inte vet något nytt datum eller någonting. Och den tanken skrämmer mig något. Alice verkar inte själv veta det heller, den tanken skrämmer mig ännu mer! För är det någon som vet det, så är det väll hon?

Gosh. Hon borde ha fått skivkontrakt för länge sedan. Johan fick skivkontrakt, men inte Alice? Förstår mig inte på skivbolagen ibland. Visst Johan är grym, och jag kommer förmodligen älska hans skiva. Men jag vet många som älskar Alice röst, och Alice har en unik fantastisk röst och hon kom dessutom 2:a i idol, det säger väll en del om att hon redan borde fått skivkontrakt? Folk röstade ju inte direkt fram henne av en slump, hon hamnade ju tvåa i idol av en anledning, att hon är otroligt duktig osv. Men aja, vi får väll hoppas att skivbolagen inser det självt också. Hon är verkligen värd det.

Skola snart dessutom. Inte kul alls. Jag gillar INTE måndagar. Men snart är det sportlov iaf! Och då bär det av till Fjätervålen med Jenny, mamma, pappa, Göran, Ebba och Erik? Antar att det bara blir vi iaf. Det ser jag verkligen fram emot! Åka skidor i en hel vecka, jag älskar att åka skidor! Och jag älskar Fjätervålen! Fast shises, det gör mig lite tokig att veta att det är flera veckor framåt tills jag ens kan träffa Alice igen. Jag saknar henne tokmycket. Verkligen. TOKmycket. Jag älskar Alice Svensson!! <3


Vad ska ni göra på sportlovet då da? (:




/ Linnea


Kommentarer
Postat av: Denice

sv: Min kompis hittade bloggen nånstanns =)

hahaha, jag tror att jag såg er i vällingby ;D ni stod framför oss där tror jag ;)

2009-02-09 @ 16:59:46
URL: http://twodiamonds.blogg.se/
Postat av: Denice

sv: vadå skymtar? :P hehe.. menar du på nån av mina bilder?

2009-02-09 @ 17:00:18
URL: http://twodiamonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0