Malin träffar sin stora idol Mattias (Matte i E.M.D.)

HAN ÄR UUUUUNDEERBAR, HELA EMD ÄR UNDERBARA! FYYYYFAN!
Det började med att jag åkte vilse i Rissne, jag var på kattutställning där och jag tog 119 åt helt fel håll vilket jag insåg efter 20 minuter. så jag hoppar av en busshållplats, men jag hittar ingen som åker åt andra hållet alltså tillbaka, så jag går in på tunnelbanan som är där (minns inte vad den hette), det var HELT öde. men sen åker jag till fridhem´splan och åker mot vällingby, så det löste sig tillslut, kom dit en halvtimme senare än vad jag tänkt. aja jag går iaf iväg och köper två rosa rosor, en som malin kan ge till Danny och en som jag kunde ge till Mattias, (Erik fick ingen haha) sen väntar jag i hundra år typ. men sen kommer dom och sjunger och s¨å får jag lite damp :P vi var lite sega så vi hamnade i långt bak i kön, två timmar fick vi stå där. jag och malin har gjort EMD tröjor, superfina faktiskt :)
Efter två timmar är det ÄNTLIGEN vår tur att träffa E.M.D. (vi = malin, jag, sara, monika, mikkiz och annika) Mikkiz annika och Monika går före mig. först kommer jag till Danny, jag har All For Love singeln och den är svart så jag säger:
alltså det autografen kommer ju inte synas på den
Danny: jo kolla in farsan Balloo. och så vinklar han singeln och gör roliga ljud typ :P sen är det malins tur att prata med Danny och då tar hon fram rosen och han bara:
Till mig?
malin nickar
D: Är det sant?
malin nickar och ler typ asstort
och då sträcker sig danny fram och säger "tack så mycket sötnos" och pussar henne på kinden!!!!!!!
samtidigt står jag och snackar med Erik och han bara: fan vad snygga tröjor, dom där kan ni ju sälja på våra turnér
jag bara: haha okej :)
sen kommer jga till mattias och han typ: "hej vad heter du?" och  precis då säger erik något till mig så jag vänder om utan att märka att mattias pratar med mig så monika typ:
Hon heter Malin, hon kommer inte prata så mycket för hon tycker om dig jättemycket
Mattias till mig: jasså tycker du om mig?
jag typ darrar och får fram ett mesigt: jaa
och sen ger jag honom rosen och han:
tack! sträcker sig fram och kramar mig, inte bra en sån där mes kram, utan en riktig lång kram
sen snackar han lite om min tröja och jag typ är helt död
sen så ska vi gå och han bara:
hejdå. och ger mig värsta leendet
jag: kan inte jag få en till kram?
han: jo självklart. och så får jag en ännu längre kram och kan klappar mig jättelänge på ryggern och sen säger han:
du får sköta om dig så jätte mycket
jag: aa du med!
mattias: hejdå
jag: hejdå, jag skakar skitmycket nu!
han skrattar lite och vinkar

han gav mig TVÅ kramar fast det var kramförbud

/Malin

Kommentarer
Postat av: Maria

Usch, du skrämmer mig med ordet kramförbud! :/ Jag som ska åka 14 mil till Uddevalla i helgen bara för att få krama dom. suck Förhöjer rosor chanserna för en kram? :P Det har jag redan i mina planer att ha med mig. :)

2009-03-18 @ 16:07:31
URL: http://seaver.blogg.se/
Postat av: Leeniz

är så glad för din skull gumman, vet vad han betyder för dig! :D

Ska se killarna imorgon :D längtar

2009-03-21 @ 19:53:47
URL: http://leeniz.devote.se
Postat av: mikaela

heter mikaela-b på bilddagboken :)

2009-03-25 @ 18:41:05
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0