Robin Ericsson <3<3<3

HejHej =)
till en början så hade jag tänkt rikta in mig på området Kevin på denna bloggen, men hur lätt är det när personer som Robin Ericsson existerar??
Jag hade träffat honom ett par gånger vid hotellet innan. Men jag var inte så insatt då. Det var mest alla andra som tyckte om Robin B. Jag pratade mest med Kevin då också, för att han var så trevlig =) Det var alltså DÅ jag började gilla Kev. Men Ericsson var lite, i skuggan liksom. Så fredagen den 14 November var vi några stycken som skulle gå på en fredagsfinal. Bland annat Emilia och Lena, som också bloggar här. Vi var väl egentligen där för Beng. Eller ja, alla dom tycker ju om honom, och jag var ju mera Kevin. Men under kvällen så fick jag upp ögonen mer och mer för Ericsson, och när det i slutet stod mellan Robin & Robin så visste jag inte hur jag skulle reagera.. visste inte vem jag helst ville se kvar. Men ja, det slutade med att Ericsson åkte ut. Så en vecka senare, den 23 November (söndag) så for jag och Lena upp till Gävle, Valbo för hon tyckte också om Ericsson. Den dagen var helt otrolig. Han kände igen oss direkt och kollade ut på oss hela tiden under giget. Lite pinsamt var det, men shit! På signeringen var han hur gullig som helst :) Vi träffade honom i Heron City också, på turnén. Och GUD vad han kom ihåg oss =) En av de bästa stunderna var när jag och Emilia stod bakom scenen i kö, för vi skulle hämta ut de bilder vi tagit med idolerna innan. Det tog så sjukt lång tid, och jag var jätte orolig att det skulle vara Ericssons tur att sjunga snart, så började vi närma oss slutet på kön då Ericsson sticker ut bakom "backstage" och väntar på att Jihde ska presentera honom. Så vi ropar på honom, han får syn på oss och gör slängkyss... lääängeee! och BLUNDAR samtidigt. Så jaa, sen säger Peter hans namn och han ler, sen går han ut. Och Emilia och jag stod kvar och hyperventlierade hur länge som helst.
På signeringen så blev det lite kramar och han sa "i love you" till oss =)<3 IIIHHHJJJ!
Finalen .. det var också så sjukt underbart. Emilia, jag och E's kompis gick omkring i globen medan vi väntade på insläpp. Och så bestämde vi oss för att gå runt ett varv, för att se så att vi inte missade något. Och ja, då går vi precis o pratar om hur roligt det skulle vara om vi träffade på Robin B eller Robin E när hennes kompis (Hanna) helt plötsligt säger "nejmen kolla, där framme står dom ju". Självklart så går vi inte på det, jag menar, hur dumma får man vara? Tills Hanna säger igen "men hallååå!! dom STÅR ju där framme". Emilia och jag kollar upp, och jajemensan, där står dom!
Så vi går fram, jag ropar "robin" och Ericsson vänder sig mot oss direkt. Så när han ser att det är vi så får han värsta leéndet, SÖTIIIS!!<3 Så bestämmer vi oss för att ställa oss i kön för att fotografera sig med dom. Vi trodde den var aslång, men NEJ :o För det stog INGEN i kön, och vi kom upp direkt, och vi gick till varsin Robin =)<3
Det var fotografering under paus 2 också. Ni vet den hära långa pausen, så vi gick dit, då var det däremot HUR MYCKET FOLK SOM HELST som stod i kö för ett foto.
Vi trodde aldrig att han skulle få syn på oss, men vi stod och kollade på dem i alla fall. För vi hade inget annat att göra. SÅ HELT PLÖTLIGT börjar han stirra på oss (alltså Ericsson) och mimar "hej". och ja, då var jag i himlen igen<3
Jag saknar honom så sjukt mycket, hans musik och hans personlighet!
Om ni aldrig fått träffa honom så se till att ta er till något av hans gig med bandet Degreed där hans kompisar + brorsa Mats är med. Mer info på http://myspace.com/degreedmusic


bilden är från Valbo den 23 november



Och nu när vi endå är i farten med idoler. Här på bilden under ser ni Jonathan Fagerlund.
Han är 18 år (8 januari), kommer från Jönköping och går sista året på JohnBaur gymnasiet i just Jönköping.
Han har varit med i Super Troupers. Det var en tv-show i musik som gick i Sverige för ett antal år sedan. Efter det åkte han till Irland och deltog i ett Irländskt pojkband under ett år, han säger att han mest trivs som soloartist även om det var sjukt trevligt att vara med i ett pojkband. Efter det åkte han hem till Sverige igen. 2007 kom debutplattan flying som går att köpa på http://ginza.se och på den finns bla. hans singlar "Angeline" och "Dancing in the Shadows".
Han är världens goaste kille och ikväll deltar han i Melodifestivalen med låten "Welcome to my Life". Såååå, rösta om ni tycker att låten är bra :D

099 230 02
099 320 02 - om du vill skänka pengar


http://hanky.se/jonathan - hans blogg

Jonathan och jag i somras på hans turné.

Kommentarer
Postat av: Sv; Ilyalicesvensson

2009-02-07 @ 18:02:52
URL: http://ilyalicesvensson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Svar; Ja han är jätte härlig :D Ja det är kul :) Men jag har ju inte vetat om honom så mycket förut :) Jag har bara träffat han 1 gång och snackat lite, och då visste jag inte ens att han var känd ;D Fick reda på det efteråt :P Ah min pappa är ju rektor för han och han berättar massa saker om Jonathan :) Pappa träffar han nästan varje dag =) Kram

2009-02-08 @ 18:39:01
URL: http://linneafranzen.blogg.se/
Postat av: Denice

jag och min kompis stod framför dig i idol final kön :P

2009-02-08 @ 22:45:06
URL: http://twodiamonds.blogg.se/
Postat av: Lena

Asså fan vad jag saknar Jonathan, Robin E och resten, kan inte fatta hur mycket saknade de är, känns som om en del av mig är borta, vill träffa dem NU!

2009-02-10 @ 16:32:40
URL: http://leeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0