Malin skriver lite till

Nu kommer fortsättningen på berättelsen om Idol 2008 :) Senast jag skrev hade så handlade det om när jag träffade Robin på hotellet. Nu ska jag berätta lite kort om tre andra gånger jag sett/träffat Robin.

Handen 21/1
vi tittade bara, orkade inte stanna på singneringen eftersom vi iaf skulle träffa dom i K:fem bara några veckor efter. Men Robin kollade iaf in i mina ögon när han sjöng :)

Idol finalen den 12/12, han hade inte så mycket tid att prata men jag fick ta honom på armen, dessutom gjorde han tummen upp mot vår skylt "INGEN FINAL UTAN ROBIN B" ni kan ju komentera om ni såg den hihi
Johan såg också vår skylt men han gjorde inte tummen upp utan sa: "Men Johan då?" lite gulligt


om K:fem orkar jag inte skriva nu :P haha inlägget blev lite onödigt kanske, men nästa gång jag skriver kommer jag skriva om K:Fem och kanske Valbo om jag orkar, krävs mycket tid för att skriva om valbo haha

ha det bra! hoppas ni tycker om mina inlägg
bild från idolfinalen, vi som håller skylten har gjort den.


/malinnh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0