Längtaar!

Imorgon är det torsdag, vilket betyder att det bara är 2 skoldagar kvar innan sportlovet! Och nu på lördag så åker jag, Jenny mamma och pappa iväg till FJÄTERVÅLEN! Ååh jag längtar som en tok! Som en tok verkligen! Sa jag att jag längtar som en tok? :'D AHAH !

Och vad längtar jag mer till? Joo! 4 MARS så släpper Kevin sitt album! Och nu i slutet av Februari så tror jag att den nya singeln släpps! Och i vår ska han ha turne! Och så har Johan skivkontrakt också och kommer ha turne i sommar! Det finns mycket jag ser fram emot nu! Det jag väntar på mest nu är väll att Alice ska få skivkontrakt, för om hon inte skulle få det, det skulle vara vrickat! Och jag saknar henne verkligen tok mycket!

Och jag längtar faktiskt mkt till sommaren nu, fast just nu längtar jag nog mest till sportlovet! Fjätervålen! Det var ju typ 1 år sedan jag åkte skidor nu, 1 år sedan jag var i Fjätervålen! Jag verkligen älskar det! Jag älskar att åka skidor! De roliga backarna från toppen, skogsbacken, när man måste bromsa typ hela vägen ner för att inte åka in i ett träd, haha, aja, styrka och kondis får man väll iaf. Jag vet, både jag och Jenny längtar verkligen jättemkt! Och även till våren och sommaren, jag hoppas verkligen på massa turneer med idolerna, och att jag och mina kompisar får träffa dom en massa!


Vad ser ni mest fram emot då? I sommar, eller vår osv? (:
Och vad ska ni göra på sportlovet? (:



Fjätervålen <3

Alice Svensson <3


Kommentarer
Postat av: Erika

sv: hah ellerhur, det blev en hel del kommentarer ;p

Och håller med, Kevin är bäst :D

2009-02-11 @ 21:38:02
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0